.

We built this so you can build your future.

די נמאס לשמוע על כל מיני "גורואים" שמצטלמים לצד למברוגיני נוצצת ומספרים שבידיהם השיטה הבטוחה והבדוקה להיות מליונרים...

חברת Ventura Aces הינה חברת הדרכות אשר שמה לעצמה למטרה למצוא את האיזון המושלם בין השראה לפרקטיקה ומשלבת בין הדרכה פרונטלית מקיפה לבין הדרכות דיגיטליות משלימות ובתוספת ליווי אישי וקבוצתי. 

לאחר שנים של ניסיון בתחום ההדרכה מצאנו את הדרך הטובה והיעילה ביותר להעביר את הידע שצברנו ולקחת כל תלמיד מנקודה A ל-B בקצב הנח ביותר עבורו.

הכירו את אחת התלמידות שלנו, הילה

"לפני כשלוש שנים נסחפנו אל סערת הרילוקיישן. קיפלנו את הבית בארגזים ואת עצמנו אל תוך מזוודות - בעלי השאפתן, שני הבנים המהממים שלנו ואני בתור המבוגר האחראי - הגענו ללוס אנג'לס.

אחרי האופוריה, השמש וה"וואו אמריקה" אני מודה, החלום הורוד נסדק וכן, נתקלנו בקשיים כלכליים. למצוא עבודה עם שפה חדשה, תרבות חדשה וגידול הילדים היה משימה כמעט בלתי אפשרית, לכן פניתי למחוזות האינטרנט וחיפשתי את הדבר הזה שלא ידעתי אפילו מה הוא. אבל חיפשתי מקור הכנסה.

נתקלתי הרבה ב- "רוצים לעשות מיליונים, בלי השקעה של זמן וכסף" אבל עברתי מספיק בחיי כדי לדעת שאין בזה שום היגיון. ורציתי יותר בשביל עצמי, בשביל הפרנסה והאמת שגם בשביל השפיות.

באחד האתרים (ואחרי די הרבה זמן מיותר) נתקלתי בהדרכה מוקלטת של אלי. הקשבתי, חקרתי, מי אתה ומה אתה אלי? ושורה תחתונה - הלכתי על זה. גיליתי שיש לי יתרון - אני גרה וחיה עם הקהל שאליו אני מייעדת לשווק ולמכור. יתרון בהחלט מטורף!! תוך 3 חודשים של עבודה (כן כן עבודה) התחלתי לשווק את המוצר הראשון שלי, בחודש השני לתחילת המכירות עמדתי על רווח של 7,500$ - הרילוקיישן שינה לי את החיים ואמזון אפשר לי לסדר אותם בחזרה, הקושי הכלכלי לאט לאט נדם, והיום אני בעלת 3 מותגים נמכרים ו-11 מוצרים"

הילה, 31, Los Angeles

מי אני?

אני אלי ונטורה, גר ברמת-השרון, נשוי + שתי בנות מדהימות.
אני מגיע מעולם המכירות הפרונטלי, שם צמחתי מאיש מכירות למנהל של כ-200 נציגי מכירה בתחומים שונים.

נכנסתי לעולם האיקומרס ב-2013, התחלתי כסוחר ועם ההצלחה בתחום התחלתי גם ללמד.
בשנים האחרונות לימדתי מאות ישראלים כיצד להקים עסק מצליח באמזון.
לראות את התלמידים שלי מגיעים לרווחים דומים (חלקם אפילו יותר...) גורם לי לסיפוק גדול יותר מהרווח עצמו.

ב-5 השנים האחרונות הדרכתי, ליוויתי והייתי מנטור למעל 1000 תלמידים בעולמות האיקומרס השונים: איביי, אמזון ושופיפיי.

היום אני מנהל 5 מותגי פרייבט לייבל שלי באמזון, בקטגוריותו שונות, עם 23 מוצרים סה"כ.

מלווה ומייעץ לעסקים וארגונים בינוניים וגדולים בעולם האיקומרס - בין לקוחותיי: הארלי דיווידסון ישראל, אלבר, קימברלי קלארק, פעמית סטור, Israel Cycling Academy, Envy Pro, Baby Safe ועוד.

מנהל צוות של 17 בעלי מקצוע שונים בתחומי הדיגיטל: כותבי תוכן, מעצבים גרפים, קמפיינרים, אנליסטים, אנשי שירות לקוחות, מפתחי אתרים ועוד.

מתפרנס, חי ונושם איקומרס.

 

יש לי מסר מאוד מעניין בשבילכם...

למה אתם? היתרונות שלכם כתושבי ארה"ב

כסוחר ישראלי באמזון, אני מוציא כל כך הרבה זמן ואנרגיה על תקשורת וניסיון פיקוח על המוצרים שלי בארה"ב.

כל השנים שלי כסוחר חשבתי לעצמי "אם הייתי פועל מתוך ארצות-הברית דברים היו פשוטים יותר",

והופתעתי לגלות שמרבית הישראלים בארה"ב לא מנצלים את ההזדמנות האדירה הזאת.

הבנת המנטאליות האמריקאית

היכרות שלא מבוססת על צפייה ב-Netflix, אלא על להבין איך הם חיים ומתנהלים, איך נראה היום-יום שלהם, לאן הם הולכים ומה הם קונים.

כשאתם באים לבחור את המוצר שתמכרו באמזון, אין תחליף לעובדה שאתם חיים ונושמים אמריקה.

שליטה מלאה על התהליך

תהליך השקת מוצר כרוך בלא מעט שלבים קטנים, וכאשר עושים אותם בשלט רחוק בקרת האיכות שלנו נפגעת, וזמני הפעולה מאד מתארכים.
כתושבי ארה"ב, עם נגישות זריזה יותר לכל שלב ושלב בתהליך, הפיקוח שלכם על הפרטים הקטנים יהיה קל יותר, זול יותר, והרבה יותר בטוח.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

כידוע, אמזון הולכת וחוסמת בהדרגה אפשרות לכניסת מוכרים חדשים מישראל ומשאר העולם.

כאשר תפתחו לראשונה חשבון מוכר באמזון, האתר יזהה את כתובת ה-IP שלכם בתוך ארה"ב ובאופן אוטומטי יקל עליכם את הרישום והאישורים השונים שצריך כדי להתחיל למכור.

מה אומרים התלמידים שכבר למדו אצלנו?

איתי חזן, New York

יעקב ליאני, New York

דנה רונן, 29, Boston

"עברתי לבוסטון לפני כשנתיים כדי ללמוד לתואר ראשון. השילוב בין הלימודים לעבודה די הרג אותי במהלך השנה הראשונה ללימודים והחלטתי שאני חייבת שינוי. לכן, בחופשת הסמסטר התחלתי ללמוד על אמזון ונרשמתי לקורס הדיגיטלי של אלי. בתום חופשת הסמסטר המוצר הראשון שלי הגיע למחסנים של אמזון והחל להימכר ובתוך חודשיים מהרגע שהוא עלה לאויר, הגעתי לרווח חודשי של 3,000$מה שאפשר לי לעזוב את העבודה ולהתרכז בלימודים. 

היום, יש לי כבר 3 מוצרים באמזון שמייצרים לי הכנסה חודשית קבועה בעבודה של שעה וחצי ביום בממוצע" 

אתם מוזמנים לסדנא יוצאת דופן בפורמט BOOTCAMP

שלושה ימים של סדנה פרונטלית שבהם תקבלו את התכל'ס של התכל'ס –

תוכנית עבודה מפורטת להשקת מוצר Private Label באמזון – תתחילו להרוויח כסף מהעסק הפרטי שלכם.

יצרנו עבורכם סדנה מעשית, אפקטיבית והכי חשוב – כזו שתניע אתכם לפעולה.

בניגוד לקורסים שמועברים באמצעות סרטונים מוקלטים בלבד, סדנא פרונטלית בכיתה יכולה לענות על לא מעט אתגרים בתהליך, לקצר את זמן ההבנה ובעיקר, לתת ביטחון ומקצועיות לקראת קבלת ההחלטות בשלב בחירת המוצר.

אחרי הסדנה אמשיך ללוות אתכם במשך 100 ימים, יחד עם מנטורים נוספים בקבוצת פייסבוק סגורה שתמשיך לתת לכם המון ערך ולתמוך בכם בכל שלב בתהליך.

האם אתם מוכנים להשקיע בעסק שניתן להפעיל מכל מקום בעולם?

אמזון מתפוצצת בפעילות ואנחנו יכולים ללמד אותך איך להיכנס לשוק ממש עכשיו ובצורה עסקית נבונה!

איך זה הולך לעבוד?

סדנת ה-BootCamp בנויה מ-3 שלבים עיקריים:

מפגש ראשון

מבוא

  • פתיחת חשבון, היכרות עם המערכת מהצד של הקונה ומהצד של המוכר, הסבר על שיטות המכירה השונות והתמקדות בפרייבט לייבל.

מחקר שוק

  • מבוא וכלים למחקר שוק, שיטה מנצחת למחקר שוק, מה חשוב לבדוק? פנטנטים וטריידמארק,
  • מקומות לאיתור מוצרים ורעיונות להשראה, הערכת רווחיות ובדיקת היתכנות, בידול המוצר, חשיבה בתוך ומחוץ לקופסא.

​מיתוג ובידול המוצר

  • מהו מותג ואיך בונים אחד? חשיבות הלוגו ואיך מייצרים ומעצבים לוגו שמשרת את ערכי המותג, עיצוב ואריזת המוצר, ברקודים ועבודה על דף מכירה.

 

מפגש שני

ספקים

  • מבוא לעבודה מול ספקים, ממה להיזהר בעבודה מול ספקים? הזמנת סמפלים (דוגמיות), תנאי מכר ותנאי שילוח, תנאי תשלום לספקים,
  • משלוחים בינלאומיים - מכס וייבוא, מחסני ה-FBA ומה ההבדלים בין ה-FBA ל-FBM? עמלות אחסנה ומכירה.

דף מכירה

  • איך מבצעים מחקר מילות מפתח, כתיבת דף מכירה מקצועי והם הדגשים לכל אחד מהפרמטרים - כותרת, בולטים ופירוט המוצר.
  • תמונות מקצועיות ואינפוגרפיקה וחשיבות התמונה הראשית באמזון.
  • רישום מותג באמזון.

תרגול תרגול תרגול

 

 מפגש שלישי

השקת מוצר וקידום

  • שלבים בהשקת מוצר, בנייה ותכנון אסטרטגי נכון של התהליך, התכתבות אפקטיביות עם לקוחות לאחר רכישה ובניית המותג מחוץ לאמזון.

תנועה חיצונית

  • בחירת הרשתות החברתיות המתאימות למותג על פי קהלי היעד ועבודה נכונה ברשתות הנבחרות.
  • בניית אסטרטגייה נכונה לפרסום חיצוני, עבודה מול מובילי דעת קהל.

מערכת הפרסום של אמזון PPC

  • היכרות עם המערכת, הסבר על המונחים השונים וסוגי הקמפיינים הקיימים.

תרגול תרגול תרגול

המפגשים מתקיימים במתכונת קטנה ואינטימית על מנת לתת תשומת לב פרטנית לכל אחד ואחת ומענה מיידי לשאלות. 

הדרכות מוקלטות

  • סיור באמזון מהמבט של הקונה

  • קטגוריות מוגבלות

  • סיור ב-Seller Central

  • הסבר על דף המכירה וכל הפיצ'רים השונים שם

  • שיטות למחקר שוק
  • פרמטרים למחקר שוק ותרגול לייב
  • הנפקת קופונים וסוגי הקופונים

  • מערכת הפרסום - אמזון PPC

  • הרחבת המותג ובניית קהילה

  • העסקת עוזר וירטואלי

  • הכנת המותג לאקזיט

  • ועוד...

במשך 100 ימים, אני ומנטורים מקצועיים נוספים נעניק לכם ליווי קבוצתי צמוד הכולל מענה שוטף לשאלות, פוסטים מקצועיים, וובינרים שבועיים ותכנים מקצועיים וייעודיים רק לחברי הקבוצה.

על כל שאלה תקבלו מענה מהיר בקבוצת פייסבוק סגורה וסודית, עם המון תמיכה ועידוד; בקבוצה תקבלו את כל המידע הנדרש, ותצרו קשרים חבריים ועסקיים לכל החיים. אלה הם הגורמים המשמעותיים והמוכחים שיובילו אתכם להצלחה באמזון יחד איתנו, יד ביד.

מתי ואיפה זה קורה?

מחזור מנהטן

יום רביעי - 31 ביולי - בשעות 18:30-21:30

יום חמישי - 1 באוגוסט - בשעות 18:30-21:30

יום ראשון - 4 באוגוסט - בשעות 10:00-16:00

ההשקעה שלכם

עלות הקורס - 1,799$

EARLY BIRD

מבצע מיוחד לנרשמים הראשונים, הקדימו להירשם עד לתאריך 15.7 וקבלו הנחה נוספת של 500$!

שימו לב, המקומות בסדנא מוגבלים, הקדימו לשריין את מקומכם 

לשריון המקום ומעבר לתשלום, אנא מלאו את הפרטים כאן ותועברו לדף תשלום. 

שימו לב, המקומות בסדנא מוגבלים, הקדימו לשריין את מקומכם 

הזמן שנותר עד לסיום ההרשמה המוקדמת

2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2
2 2 2 2
0 0 0 0
2 2 2 2

ההרשמה המוקדמת הסתיימה

עלות הקורס בהרשמה מוקדמת

במקום 1,799$

רק 1,299$

תשובות לשאלות נפוצות

האם זה מתאים לי למרות שאין לי כלל ניסיון במכירת מוצרים באינטרנט?

הקמת עסק באמזון לא דורשת ניסיון קודם. להפך, דווקא תלמידים שמגיעים ללא ניסיון במכירה קודמת באיביי או בפלטפורמות אחרות, מגיעים עם מטען ונקודות השוואה מוטעות. ברגע שאתם מגיעים ללא רגע בכלל לשלב מחקר השוק, אתם מגיעים נטולי דעה קדומה וכתוצאה מכך מצליחים לאתר מוצרים נישתיים בעלי פוטנציאל גבוה הרבה יותר. 

האם התוכנית מתאימה לי גם אם אין לי ידע טכני?

התוכנית המלאה שלנו להקמת עסק באמזון מתאימה לכל מי שמעוניין בהזדמנות עסקית וסיפור הצלחה, גם אם הצד הטכני שלו או שלה מסתכמים בלחיצת קליקים בעכבר. מערכת הסרטונים שלנו מלמדת צעד אחד צעד את כל מה שצריך לדעת בפן הטכני, ואת המהות והטכניקה אנחנו נלמד בצורה פרונטלית, שם תוכלו להעלות כל שאלה בזמן אמת. 

האם אמזון לא מלאה במוכרים ומוצרים ובכלל האם יש מקום למוצרים חדשים?

עולם האיקומרס בארה"ב ואמזון בפרט נמצאים בתחילת דרכם. למרות שנראה כאילו היא היתה שם תמיד, המחסנים של אמזון, ולמעשה, המהלך שהפך אותה לאמזון כמו שאנחנו מכירים אותה היום, נפתחו בשנת 2012. במונחים עסקיים מדובר על שנים מועטות. נוסיף לכך את העובדה שבשנת 2018 רק 11% מכלל מכירות ה-Retail בארה"ב בוצע אונליין - ונבין שהעתיד עוד לפנינו. ואם נסתכל על זירות אמזון נוספות, נבחין טוב יותר שאנחנו רק בתחילתה של מהפכה עצומה. 

אמזון ברזיל נפתחה בפברואר 2019

אמזון אוסטרליה נפתחה באוקטובר 2018 

אמזון מקסיקו נפתחה ביולי 2017

אמזון ישראל...?

מה קורה במידה ויהיו לי שאלות אחרי המפגשים הפרונטליים? 

מיד לאחר סיום המפגשים הפרונטליים תצטרפו לקבוצת תמיכה סגורה שם תקבלו ליווי צמוד ממני וממנטורים מקצועיים נוספים אשר יענו לכם על כל שאלה שתעלה (ויעלו לא מעט שאלות...) ובנוסף, נשתף אתכם בטיפים וחדשות אקטואליות אשר קשורות לאמזון ולעולם האיקומרס בכלל על מנת שתהיו בעניינים.  

כמה כסף באמת אפשר לייצר ממכירה באמזון?

שאלה שהתשובה שלה די תלויה בכם וברצון שלכם. יש לי תלמידים שמרוויחים 1000$-2000$ בחודש כי הם בחרו להיכנס לעסק במטרה להגדיל את ההכנסה המשפחתית מבלי לעשות שינויים דרמטיים. ויש לי תלמידים שמרוויחים בין 10,000$-50,000$ בחודש כי החליטו להשקיע את כל כולם בעסק ולהפוך אותו לעיסוק עיקרי.    

למה דווקא אמזון?

יש מלא דרכים כיום להרוויח כסף אונליין, אבל מסחר באמזון ממשיך להוכיח את עצמו כעסק יציב ורווחי, בעל פוטנציאל לצמיחה ואפילו לאקזיט.

 

בואו נדבר קצת על מימדי התופעה:

 

  • 300 מיליון משתמשים רשומים ב Amazon.com (הזירה האמריקאית בלבד!) חנות בקניון הגדול בעולם.
  • 9.1% מכלל המכירות אונליין בארה"ב ב-2018 התבצעו באמזון. שליטה מוחלטת בשוק.
  • 95 מיליון אמריקאים עם חשבון PRIME. מועדון לקוחות נאמן ואקסקלוסיבי
  • 43% מבני הנוער בארה"ב מצהירים על אמזון כאתר הקניות המועדף עליהם. חדשנות ורלוונטיות.
  • 9 מתוך 10 קונים יכנסו לאמזון כדי להשוות מחירים, אפילו אם מצאו את המוצר באתר אחר קודם. אמון מוחלט של הקהל במותג.​​​

מול הנתונים המדהימים האלה, אתם בטח תוהים אם עוד יש מקום לכניסת שחקנים חדשים למשחק,

והתשובה שלי היא חד משמעית כן כן כן!!!

 

למה עכשיו זה בדיוק הזמן להיכנס לאמזון?

  • את 300 מיליון המשתמשים הפעילים באמזון משרתים 2 מיליון מוכרים בלבד
  • בסך הכל 11% מכלל מכירות ה-Retail בארה"ב ב-2018 בוצע אונליין, ויש מגמה ברורה ומואצת של מעבר לקניות איקומרס, כך שהנתונים הנ"ל צפויים רק לגדול.
  • בתקופת החגים נתח המסחר שבוצע אונליין זינק ל-45%. בכריסמס הכל נמכר באמזון, וכולם מרוויחים בגדול.
  • 54% מכלל החיפושים באינטרנט עבור מוצר לרכישה בארה"ב בשנת 2018 בוצעו באמזון. 
או במילים אחרות, אל תחכו שיהיה מאוחר מדיי... ​

רוצים לשמוע סיפור הצלחה קטן...?

את המותג הראשון שלי באמזון הקמתי ב-2014, מדובר על מותג סכיני שף לשימוש ביתי. 

לא היה לי הרבה כסף להשקיע על פרסום, אבל האמנתי במוצרים ובמותג שלי והשקעתי ים של שעות חשיבה על איך אני יכול להגיע לכל לקוח באשר הוא. הרי בכל מטבח אמריקאי יש סכין, אין על זה עוררין בכלל, איך אני מייצר מצב שהסכין הזו תהיה הסכין שלי? 

  • לכן בשלב הראשוני עבדתי עם לא מעט מובילי דעת קהל בתחומים שונים ומגוונים.
  • לאחר מכן חקרתי את קהל היעד שלי ובניתי לי דמות - מי אתה הלקוח האולטימיטיבי שלי?
  • לאחר שגיליתי שהדמות שלי היא לא הזוג הצעיר הרווקים או האימהות הצעירות, אלא דווקא הקהל הבוגר יותר - 40+ בניתי סט של מסרים שונה לגמרי, שידבר אליהם. 
  • בדקתי וחקרתי איפה הוא מסתובב ואיך אני יכול להגיע אליו בצורה הכי חכמה ולא מכירתית שיש
  • צילמתי בעצמי עם הטלפון הנייד מספר סרטונים של טיפים וטריקים לחיתוך נכון במטבח הביתי באמצעות חבר שף והתחלתי להפיץ אותם. 

ומה אז קרה? 

  • כמות החיפושים של שם המותג שלי עלתה יותר ויותר באמזון 
  • פתאום התחלתי להופיע בכל מיני בלוגים שמדרגים את 10 הסכינים הטובים ביותר לשנת X. 
  • אפילו בלוגרית עם חצי מליון עוקבים פרסמה על דעת עצמה ובלי תגמול כלל, פוסט בפרופיל האינסטגרם שלה על כך שהיא רכשה סכין חדשה מאמזון ומאוד מאוד אוהבת אותה, דבר שכמובן הקפיץ לי את המכירות באמזון באופן ישיר עד שיצאתי מהמלאי בתוך 10 ימים... 

אבל האירוע הגדול ביותר שאימת את הדרך בה עברתי קרה בשנה שעברה - 2018

הוזמנתי לכנס במיאמי, פלורידה, של 12 בעלי מותגים מובילים מטעם As Seen On Tv שם נפגשתי עם קניינים מהרשתות הגדולות ביותר בארה"ב וסגרתי הסכמי הפצה עם Target ו-Bed Bath & Beyond - שם המוצרים שלי נמכרים עד היום. 

מהי שיטת הפרייבט לייבל?

זוהי שיטת עבודה באמזון שבה אתם הבעלים של מותג פרטי שאתם תקימו.

אתם תלמדו כיצד לבצע מחקר שוק מעמיק כדי לבחור קטגוריה ומוצר למכירה, תרכשו מוצר כזה מספק, ובאופן מוסכם עם היצרן תכניסו למוצר שינוי או בידול כלשהו,

תסמנו אותו בלוגו של המותג שתקימו, ותייצרו אריזה ממותגת, את שאר הדברים אמזון יעשו עבורכם.

לעבודה בשיטה זו מספר יתרונות גדולים:

​​​

  1. כבעלי מותג פרטי אתם המוכרים היחידים של המוצר הממותג שלכם, וזה מצמצם את התחרות על ידי כך שיש לכם בידול

  2. אתם למעשה גוף מאד קטן שנראה ומתנהג כמו מותג גדול. לקונה אין שום ידע אודות גודל העסק שלכם, הוא מרגיש את הביטחון של קניה ממותג.

  3. בשיטת הפרייבט לייבל שולי הרווח גבוהים ביחס לשיטות מסחר שונות

  4. יתרון חשוב נוסף הוא שבבניית מותג פרייבט ליייבל אתם למעשה מקימים עסק שהוא נכס פרטי שלכם, ובהמשך תוכלו למכור את המוצרים של המותג שלכם גם במקומות אחרים כמו אתר אינטרנט פרטי משלכם, או אפילו לחנויות שאינן ברשת.

  5. מותג פרטי מפותח, הצובר נפח מכירות וקהל קונים המחוברים למותג ברשימות דיוור, הוא נכס שלמעשה ניתן למכור בשלב מסוים.

  6. ועוד יתרון משמעותי - זה פשוט כיף. אם יש לכם עין לזיהוי טרנדים ולעיצוב מוצר, אם אתם אוהבים לרדת לפרטים הקטנים ומבינים עד כמה שירות טוב חשוב לאמריקאים– מאד יכול להיות שאמזון היא המקום בשבילכם, מקום שעם התמדה והשקעה יהפוך למקור הכנסה מדהים.

והיתרון הגדול ביותר

אמזון מאחסנים את הסחורה עבורכם ומנהלים את השילוח ללקוחות כך שאתם לא באמת צריכים לעשות יותר מדיי... 

למה אנחנו?

יש כל כך הרבה קורסים בחוץ, למה לי לבחור בקורס שלכם? 

בגלל ההדרכה הפרונטלית

למרות שאנחנו בתור הזהב של הקורסים אונליין, כבר הוכח שאין תחליף למפגש האנושי עם כיתה ועם מדריך.

מחקרים מראים שוב ושוב שאחוזי ההתמדה וההצלחה במסלולי לימוד אונליין נמוכים משמעותית משל אלה שמגיעים למפגש פיזי. לאורך השנים ראיתי במו עיני את התופעה של אנשים שנרשמים בהתלהבות לקורס באינטרנט, ואז זונחים אותו ולא מיישמים כלום.

אבל אנחנו פה בעניין של לעשות כסף, ולא לזרוק אותו, סגור?

קהילה איכותית ותומכת

קבוצות הליווי של הקורסים הבולטים בשוק האמריקאי מונות עשרות אלפי חברים.

הקורס שלנו בנוי משלושה מפגשים עמוסי ידע ותרגול, ולצדו קבוצת פייסבוק לתמיכה צמודה ושוטפת.

הקבוצה הזאת היא קהילה קטנה ומגובשת של ישראלים תושבי ארה"ב, שסוחרים באמזון ומדברים באותה שפה.

חשיבה מחוץ לקופסא

תזרמו איתי רגע עם ההכללה, שיש צורת חשיבה מסוימת שמאפיינת את האמריקאים.

המנטורים הגדולים שמלמדים כיום אמזון בארה"ב עושים זאת בגישת "it is what it is" (אני יודע כי לקחתי בעצמי לא מעט קורסים שלהם).

אבל באמזון של 2019 חייבים לחשוב מחוץ לקופסא ולהביא את הערך המוסף, וזה בדיוק מה שאנחנו הישראלים יודעים לעשות.

מה אומרים התלמידים שלנו?

נטלי רותם, 32, תל אביב

אני זוכרת שישבתי בסדנת אמזון שהעביר אלי ממש בתחילת דרכי באמזון ובגדול, את רוב הדברים שהוא דיבר עליהם, לא ממש הבנתי.
אך הסבלנות והרוגע שאיתם הוא מעביר את החומר עזרו לדברים לחלחל אצלי בצורה טובה.

כמות הידע והנסיון שיש לו מדברים בעד עצמם.

הלמידה איתו מעשירה ומעניינת. מרגישים את המקצועיות ובעיקר הרצון להצלחה .

זו חוויה ללמוד ממנו כל פעם מחדש, וגם היום, שנתיים אחרי הקורס, כאשר המוצרים שלי נמכרים באמזון בעשרות אלפי דולרים בחודש, אני משתדלת לקיים שיחת ייעוץ אחת עם אלי אחת לחודש.

מתן מסטלמן, 37, תלמי אלעזר

לא למדתי באחד הקורסים שאלי מעביר אלא בקורס אחר (טוב לא פחות...) ולראשונה נפגשתי עם אלי אחרי שהמוצר הראשון שלי כבר נמכר באמזון מספר חודשים.

המוצר נמכר לא רע, בקצב של 3-4 מכירות ביום אבל המתחרים שלי מכרו הרבה יותר ורציתי להבין איך אני יכול להגיע אליהם.

אלי ניתח את הפעילות שלנו ועלה על הבעיות ב-5 דקות - לאחר מכן הוא בנה לנו תוכנית אסטרטגית איך להביא את המוצר לדף הראשון, לשפר את דף המוצר, להגדיל את הנראות ממערכת הפרסום ולהפחית בהוצאות.

כבר בימים הראשונים הרגשנו עליה במכירות ולאחר תקופה קצרה המכירות זינקו ל-30-40 מכירות ביום.

טלי בן עמי, 44, חיפה

את אלי פגשתי לראשונה במפגש בקורס אמזון, התרשמתי מאד מהסדר והידע הרחב שלו בשיווק ובפרט בכל מה שקשור לאמזון, שזה עולם אחר לגמרי.

מאז אני לומדת עם אלי באופן פרטי את נושא המכירות באמזון, במפגשים אישיים. הידע שלו עצום והוא בקיא בדברים הקטנים ואפשר לראות לגמרי שהניסיון פה רב.

תוך כדי הליווי אלי מוודא שאני עושה את הדברים לבד תוך כדי למידה והשתפשפות כדי שיהיו לי את הכלים להמשיך הלאה לבד ולהכנס לתחום יותר ויותר.

אלי עזר לי להרים ולהשיק את המוצר הראשון שלי ואני כבר מעל חודש בעמוד הראשון.

ממליצה בחום רב!

ובנימה קצת יותר אישית

כל הקלישאות בצד – מסחר אונליין שינה את חיי בדרכים שאפילו לא חלמתי.

המסחר באמזון איפשר לי ליצור לעצמי ולמשפחתי עצמאות כלכלית שאינה תלויה באף אחד.

ראיתי כיצד תלמידים וחברים יקרים יצרו לעצמם מציאות כלכלית מדהימה, אצל חלק זה אומר תוספת של 1000$ בחודש למשק הבית, ואצל אחרים זה אומר לעזוב מקום עבודה ולהפוך להיות הבוסים של עצמם, עם עסק איקומרס במשרה מלאה.

אני מאמין ויודע שיש לכם כתושבי ארה"ב הזדמנות פז מיוחדת לפעולה, הזדמנות להפוך את התקופה שלכם בארה"ב לפרק זמן משנה חיים, שבו תיצרו נכס דיגיטלי מניב ותפתחו ערוץ חדש של שפע ובטחון כלכלי בחייכם.

שריינו את מקומכם בסדנא

מספר המקומות מוגבל והמטרה היא להשאיר את הכיתה עם כמות תלמידים קטנה לאפקטיביות מקסימלית

מתלבטים? יש לכם שאלות?

השאירו את הפרטים שלכם כאן ונחזור אליכם תוך 24 שעות (גג...)

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.